لوازم جانبی موبایل و تبلت

بررسی و ارائه مشخصات لوازم جانبی موبایل و تبلت

لوازم جانبی موبایل و تبلت

بررسی و ارائه مشخصات لوازم جانبی موبایل و تبلت

بررسی و ارائه مشخصات لوازم جانبی موبایل و تبلت و معرفی بهترین محصولات موجود در بازار

  • ۰
  • ۰

هدفون بی سیم بیتس استودیو 3


دنیای هدفون ها و بطور کل موسیقی به سرعت غیر قابل باوری در حال رشد است. شرکت بیتس که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان هدفون و هندزفری است این بار با هدفون بیتس استودیو 3 (Beats Studio 3) هنر نمایی می کند. سبکی و استحکام، اندازه مناسب، قابلیت استفاده هم به صورت با سیم و هم بدون سیم،کنترل موزیک و قابلیت مکالمه هم در حالت با سیم و هم بدون سیم(بلوتوث و وایرلس) همه و همه با سیستم بی نقص active noise-cancellation برای حذف صدای اطراف، و Passive noise reduction که موجب کنترل و کاهش ورود و خروج صدا از بیرون و از داخل هدفون میشود، هدفون بیتس استودیو 3 را تمام عیار می کند.

معرفی: 


هدفون بیتس استدیو 3 (Beats Studio Wireless 3 ) دارای پردازنده CPU W1 ساخت شرکت اپل است. تراشه‌ی جدید W1 اپل، نوع جدیدی از فناوری بی‌سیم را که در همه‌ی دستگاه‌های اپلی ارائه می‌دهد. برای اتصال راحت تر به محصولات اپل و دستگاه‌های اپلی، فقط کافی است که آن‌ها را به یکدیگر نزدیک کنید. برای مثال، هنگامی که هدفون بیتس استدیو 3 را روشن کنید، بلافاصله در آیفون و محصولات اپل با کادر محاوره‌ای مبتنی‌ بر اتصال آن‌ها به گوشی هوشمند اپلی مواجه خواهید شد. در این هنگام فقط باید کادر محاوره‌ای را تایید کنید تا اتصال به سادگی انجام شود.
هدفون بيتس استودیو 3

هدفون بیتس استدیو 3 مدرن و با کیفیت


هدفون بیتس استدیو 3  با داشتن امپلی فایر Amplifier و کارت صدای سخت افزاری،صدایی فوق العاده بلند و در عین حال با کیفیت را به شما ارایه میدهد،یعنی دیگر نیازی به استفاده از قدرت تلفن همراه شما و یا باقی پلیرها نیست،زیرا با توجه به وجود این سیستم ها و وجود یک باطری لیتیومی قابل شارژ فوق العاده قوی در این هدفون فقط کافیست موزیک را اجرا کنید،باقی موارد را خود هدفون انجام میدهد و بهترین نتیجه را پخش میکند.

هدفون بيتس استودیو 3

ویژگی های هدفون بیتس استدیو 3 در یک نگاه


  • امکان تنظیم حجم صدا
  • مجهز به چیپست W1 اپل
  • دارای قابلیت حذف فعال نویز (ANC)
  • امکان فعال یا غیر فعال کردن (ANC)
  • امکان شارژ از طریق پورت microUSB
  • امکان کنترل موسیقی و تماس های دریافتی
  • شارژدهی باتری 40 ساعته در حالت ANC غیر فعال Siri
  • اقلام همراه

    کیف حمل
  • کابل شارژ micro USB به USB USB-A
  • کابل صدای میکروفون دار با سر دارای جک 3.5 میلی‌متری 
هدفون بيتس استودیو 3

جمع بندی:

بیتس استودیو 3 یکی از بهترین هدفون‌های بی سیم موجود در بازار است. سیستم حذف نویز با عملکرد فوق‌العاده، کیفیت صدای خوب و عمر باتری بالا از جمله نقاط قوت این هدفون است. علاوه بر آن طراحی زیبا و کیفیت بالای ساخت ارزش خرید استودیو 3 را بالا می‌برد.

از طرفی کارکرد هدفون با دستگاه‌های اپل به خصوص در بخش بی سیم بسیار ساده‌تر از دیگر پلتفرم‌ها است. از این رو به کاربران اندرویدی توصیه می‌کنیم از هدفون‌های سایر برندهای موجود در بازار مانند Bose دیدن نمایند. دیگر نکته منفی بیتس استودیو 3 قیمت 350 دلاری آن می‌باشد ممکن است نظر بسیاری از کاربران را در تهیه این هدفون تغییر دهد. چرا که در حال حاضر هدفون‌های بی سیم زیادی در بازار موجود هستند و تنوع زیادی دارند، از همین رو کاربران با هزینه‌های پایین‌تر می‌توانند هدفون مدنظر خود را بیابند.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی