لوازم جانبی موبایل و تبلت

بررسی و ارائه مشخصات لوازم جانبی موبایل و تبلت

لوازم جانبی موبایل و تبلت

بررسی و ارائه مشخصات لوازم جانبی موبایل و تبلت

بررسی و ارائه مشخصات لوازم جانبی موبایل و تبلت و معرفی بهترین محصولات موجود در بازار

  • ۰
  • ۰

اکسسوری های گوشی های موبایل از جمله قاب گوشی آنقدر تنوع دارند که گاهی موقع انتخاب یک قاب ممکن است انتخاب برایتان مشکل باشد. در این مطلب قصد داریم شما را با عجیب ترین و جالب ترین قاب های موبایل آشنا کنیم.

قاب های موبایل عجیب و خلاقانه

 

دنیای کاور های دیوایس های هوشمند بسیار جذاب است زیرا می توان در این زمینه خلاقیتی بی نهایت بکار گرفت. در این میان وجود عجیب ترین های قاب موبایل جذابیت های خاص خود را در این مجموعه لوازم جانبی ایجاد کرده است. تولید کننده شرکت های مختلف لوازم جانبی ممکن است برای جذب مشتری و هدایت مسیر بازار کار، دست به تولید این گارد های محافظ جذاب بزنند. در ادامه ما به چند مورد از عجیب ترین کاورهای موبایل که با خلاقیتی و طراحی فوق العاده همره بوده اند را آورده ایم. همراه ما باشید.

عجیب ترین کاورهای موبایل

کاور موبایلی با طراحی تفنگی

این کاور به طوری طراحی شده است که موبایل شما به مانند یک اسلحه دیده می شود. با این قاب شما همه جا با خود یک اسلحه حمل می کنید! البته از نوع پلاستیکی آن! 

قاب موبایل اسلحه

 

قابل موبایل با طراحی شیشه شیر

 این قاب موبایل با طراحی جالب خود مخصوص مادرانی است که کودک شیرخوار دارند. البته که طراحی این گارد موبایل جالب برای سرگرمی و فان نیز طراحی شده است. 

قاب های موبایل با طراحی عجیب و غریب​​​​​​

قاب موبایل با بازی های سرگرم کننده

 

قاب موبایل با بازی سرگرم کننده

اگر نگران اتمام شارژ گوشی خود هستید، اما دوست دارید سرگرم شوید با کاور گوشی خود بازی کنید. در این قاب های بازی های سرگرم کننده ای برای کاربران طراحی شده که می تواند ساعت ها شما را سرگرم نگهدارد.

قاب موبایل با الهام از فیلم ترنسفورمز

قاب های موبایل خلاقانه

خب مورد چهارم مربوط به علاقه مندان به فیلم های ترنسفورمرز است که میتوانید با کمی درگیر شدن این گارد محافظ گوشی، آن را تبدیل به یک ماشین کرده و بر عکس آن هم بر قرار است میتوانید آن را تبدیل به یک آدم آهنی کنید که این موضوع را علاقمندان این سری از فیلم ها ترنسفورمرز به خوبی متوجه خواهند شد.

قاب موبایل با طراحی یک ابر گوش

قاب های موبایل با طراحی خلاقانه

طراحی این قاب موبایل یکی از خنده دار ترین و جالب ترین طراحی هاست. ااین عکس قاب موبایل عجیب به ما نشان میدهد گوشی هم وسیله مناسبی برای مسخره بازی و سرگرمی های روزمرگی ما است. پیشنهاد میکنم از این کیس ها محافظتی برای دیوایس های هوشمند خود استفاده کنید شاید دوستانتان را بتوانید کمی بخندانید. وقتی درحال صحبت با گوشی خود هستید انگار یک گوش بزرگ در کنار سر شما قرار گرفته است. 

قاب موبایل با طراحی قرص

گارد موبایل خلاقانه

 

این مورد مربوط به کاربرانی است که در طول روز زیادی قرص مصرف میکنند دقیقا مثل خود ما که این کاور گوشی میتواند یاد آور این موضوع برای همه ما باشد که هرگز زمان قرص و دارو خوردن خود را فراموش نکنیم.

کاور موبایل با طراحی گربه

کیس موبایل با طراحی گربه

هشتمین مورد از عجیبترین قاب های موبایل و دنیا را اختصاص به این گارد محافظ گربه ای گوشی داده ایم که میتواند بر روی پاهای خود بایستد. از نظر ما طرح بندی آن بسیار جذاب است و ممکن است در همین لحظه که آن را مشاهده میکنید شیفته طراحی جالب آن شوید.

قاب موبایل با طراحی پلت آرایشی

گارد گوشی های با طراحی منحصر به فرد

و نهمین مورد دقیقا برای بانوانی مناسب است که لوازم های آرایش خود را میپرستند. این قاب موبایل دارای پنل پشتی از جنس لوازم آرایش بوده که میتواند در همه جا و مکان به شما دسترسی جالبی را دهد. خارج از آن میتوانید نظر دوستان و آشناهان را به خود جلب کنید. البته ما اگر بخواهیم کاربرد آن را شرح دهیم، باید بگوییم این کاور عجیب و غریب گوشی بیشتر مناسب آرایشگران حرفه ای است که به کار خود افتخار میکنند.

گارد محافظی عجیب از جنس شوکر

قاب های عجیب موبایل

دهمین مورد و از نظر قابدار جذابترین مورد را اختصاص میدهیم به این شوکر که همیشه در جیب شما وجود خواهد داشت. از نظر ما گزینه خوبی برای کسانی است که به دعوا و درگیری علاقه دارند . البته صادقانه بگوییم این قاب موبایل از نظر ما بیشتر برای ماموران پلیس و نظامی ها کاربرد داشته و قطعا نباید کاربرد عمومی برای آن در نظر گرفت.

کیس موبایل با طراحی دمپایی 

عجیبت ترین قاب های گوشی

این قاب موبایل عجیب و غریب را باید یک دمپایی فرض کرد تا یک کیس محافظ گوشی. خب خارج از شوخی درواقع قسمت صورتی رنگ آن هولدر برای دستان شما است تا گوشی از دستان شما نیفتد. ولی باز ما نمیتوانیم از آن استفاده صحیح کنیم چون باید یک پای کودک در آن برود و گوشی مادر خود را خرد کند 

عطر جیبی از جنس قاب موبایل

گارد گوشی جالب با محفظه عطر

این مورد از عجیبترین گارد محافظ موبایل دنیا را اختصاص دادیم به این عطر جیبی که خارج از عجیب بودن آن بسیار کاربرد دارد. از نظر ما در بین تمام قاب های گوشی عجیب و غریبی که تا به حال معرفی کردیم این گارد محافظ باید بسیار پر کاربرد و پر طرفدار باشد و تنها دلیل آن هم وجود مخزنی برای پر کردن عطر مورد علاقه شما برای حمل آن است.

 

قاب موبایل با طراحی آیینه که همیشگی در جیب شما

قاب گوشی آینه ای

 

در این مورد مربوط به یک آیینه جیبی قابل نصب بر روی گوشی و دیوایس های هوشمند شما است. با این قاب موبایل که بانوان باید عاشق آن باشند، دیگر نگران نبود یک آیینه نباشید و میتوانید چهره خود را همیشه در آینه مشاهده کنید. قطعا این کیس محافظ موبایل میتواند یک هدیه بسیار بسیار مناسب برای دوستان شما باشد.

 

عجیب ترین طراحی قاب آیفون 

عحیب ترین های گارد گوشی آیفون

چهاردهمین و خنده دار ترین مورد مربوط به این قاب تلفن همراه آیفون است که قسمت پشتی آن شبیه به بینی انسان بوده و کاربرد آن بیشتر برای مسخره بازی با دوستان و آشنایان شما است. خارج از شوخی حفره های بینی کار شده بر روی این قاب موبایل عجیب و غریب برای گذاشتن گوشی های هندزفری بوده و کاربرد اصلی آن این موضوع است.

کلام آخر

در این مطلب ما جالب ترین و خلاقانه ترین قاب های موبایل را معرفی کردیم. در اکثر این طراحی ها با اضافه کردن کمی جنبه سرگرمی و خنده به آن ها، این گاردها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. اگر قصد خرید قاب های موبایل عجیب و غریب را دارید، این دست قاب ها را باید از مراکز خاص یا فروشگاه های آنلاین تهیه کنید. قیمت قاب موبایل نسبت به هزینه ای که برای خرید گوشی می پردازید معمولا ناچیز است اما این قاب ها به دلیل طراحی عجیب و فکر شده معمولا قیمتی بیشتر از قاب های موبایل معمولی دارند. نظر شما درباره این قاب ها چه بود؟ بنظر شما کدام یک دارای طراحی عجیب تر و جالتری داشتند؟ شما کدام بک را بیشتر می پسندید؟ نظر خود را با ما و سایر همراهان صفحه در میان بگذارید.

  • ۹۹/۰۵/۱۶
  • رضا حقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی