لوازم جانبی موبایل و تبلت

بررسی و ارائه مشخصات لوازم جانبی موبایل و تبلت

لوازم جانبی موبایل و تبلت

بررسی و ارائه مشخصات لوازم جانبی موبایل و تبلت

بررسی و ارائه مشخصات لوازم جانبی موبایل و تبلت و معرفی بهترین محصولات موجود در بازار

  • ۰
  • ۰

مدتها بود که دنبال هندزفری بی سیمی میگشتم که علاوه بر وزن سبک و طراحی خوب، مدت زیادی بتواند پا به پای پخش موسیقی‌هایم دوام بیاورد. بعد از بررسی مدل‌های موجود در بازار، سری Freebuds هواوی توجه‌ام را جلب کرد و بعد از عرضه‌ی جدیدترین مدل آن یعنی هندزفری هواوی فری بادز ۴i، مشتاق شدم تا آن را امتحان کنم. در بررسی پیش رو از تجربه‌ای که هنگام استفاده از هندزفری هواوی فری بادز ۴i داشتم برایتان گفتم، پس با ما  و بررسی هندزفری هواوی فری بادز ۴i همراه باشید.

هندزفری هواوی فری بادز ۴i

بررسی هندزفری هواوی فری بادز ۴i

بعد از باز کردن جعبه‌ی ایرباد Freebuds 4i، با قابی مواجه شدم که شبیه به قاب‌های هندزفری‌های بی‌سیم دیگر برندها نبود! سطح شفاف و صاف آن با طراحی بیضی باعث شده تا قاب نگه‌دارنده‌ی ایربادها بسیار لغزنده باشد و باید مدام حواستان باشد تا از دستتان لیز نخورد! این مشل بعد از باز کردن در آن و تلاش‌های بسیار برای درآوردن ایرباد ها به اوج خود میرسد! بنظر میرسد هواوی فکر تجربه‌ی کاربری لذتبخش، حداقل در لحظه‌ی خروج ایرباد از کیس آن را، نکرده و باید کمی کلنجار بروید تا بتوانید بالاخره ایربادهارا از کیس خارج کنید.

مشخصات هندزفری Huawei Freebuds 4i

Huawei Freebuds 4i

وزن هر کدام از ایربادها ۵.۵ گرم است و کیس نگه‌دارنده نیز ۳۶.۵ گرم وزن دارد که آن را جزو خوش وزن‌های بازار هندزفری‌های بی سیم قرار میدهد. برای سینک کردن Freebuds 4i با گوشی خود، کافیست دکمه‌ی روی کیس را نگه دارید تا از طریق پروتوکل بلوثوت (فری بادز از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی میکند) به آن متصل شوید. در جعبه‌ی فری بادز ۴i علاوه بر ایرباد و کیس آن، یک کابل شارژ USB- C و سه سری (ear tips) قرار دارند. فری بادز به راحتی در گوش جای میگیرد، در هنگام ورزش یا فعالیت‌های شدید هم نمی‌افتد، اقلا تجربه‌ی من تا لحظه‌ی نوشتن این بررسی این بوده و از نظر طراحی و جایگیری راحت، از بهترین هندزفری هایی است که تاکنون استفاده کردم. اگر هم یکی از ایربادها را از گوش خود درآورید، موسیقی در حال پخهش متوقف میشود که این به لطف سنسورهایی است که هواوی در ساخت این مدل استفاده کرده و ویژگی Wear Detection را ممکن کرده است. هر کدام از ایربادها نیز دارای میکروفون مخصوص به خود است.

اگر ایربادها را بشکافیم، یک درایو ۱۰ میلیمتری داینامیک و دیاگرامی پلیمری پیدا میکنیم که فری بادز ۴i کیفیت خود را در پخش صداهای بم و زیر از آنها قرض میگیرد. باتری Lithium- ion Polymer هر ایرباد ۵۵ mAh و کیس ۲۱۵ mAh است. مشخصه‌ای که برایم از همه جذاب‌تر بود عمر باتری فری بادز ۴i است. هندزفری هواوی فری بادز ۴i میتواند با یکبار شارژ کامل تا ۱۰ ساعت به پخش موسیقی ادامه دهد، اگر در صورت اتمام شارژ ایربادها را درون کیس بگذارید، محموعا ۲۲ ساعت شارژ در اختیار دارید و با فناوری فست شارژ، میتوان تنها با ۱۰ دقیقه، ۴ ساعت موسیقی گوش کرد!

هندزفری فری بادز از نویز کنسلینگ در هنگام پخش صدا یا تماس تلفنی نیز پشتیبانی میکند. هواوی مدعی است که با سه دستور لمسی میتوان ایربادها را کنترل کرد. اما هر کاری کردم نتوانستم از این دستورات استفاده کنم! طراحی فری بادز ۴i به گونه‌ای است که انجام هر دستور لمسی را بسیار سخت میکند.

جمع‌بندی بررسی هندزفری هواوی فری بادز ۴i

هندزفری هواوی فری بادز ۴i در سه رنگ سفید سرامیکی، سیاه کربنی و قرمز در دسترس است و با قیمت مناسبی که دارد، و خصوصا با عمر باتری قابل توجه، انتخاب مناسبی برای همه است. طی مدتی که از Huawei Freebuds 4i بعنوان هندزفری اصلیم استفاده میکردم، جزو مواردی که در بررسی به آنها اشاره کردم، نکته‌ای ندیدم که خریداری که به دنبال ایرباد ارزان و مطمعنی است را منصرف کند.

در این مقاله سعی کردیم شما را با هندزفری هواوی فری بادز ۴i و مشخصات و کارایی آن آشنا سازیم. امیدواریم که برای شما مفید بوده و از آن لذت برده باشید. برای ما از تجربه استفاده از Huawei Freebuds 4i بنویسید. نظر شما چیست؟

  • ۰۰/۰۶/۳۱
  • رضا حقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی