لوازم جانبی موبایل و تبلت

بررسی و ارائه مشخصات لوازم جانبی موبایل و تبلت

لوازم جانبی موبایل و تبلت

بررسی و ارائه مشخصات لوازم جانبی موبایل و تبلت

بررسی و ارائه مشخصات لوازم جانبی موبایل و تبلت و معرفی بهترین محصولات موجود در بازار

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هدفون بی سیم بیتس استودیو 3


دنیای هدفون ها و بطور کل موسیقی به سرعت غیر قابل باوری در حال رشد است. شرکت بیتس که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان هدفون و هندزفری است این بار با هدفون بیتس استودیو 3 (Beats Studio 3) هنر نمایی می کند. سبکی و استحکام، اندازه مناسب، قابلیت استفاده هم به صورت با سیم و هم بدون سیم،کنترل موزیک و قابلیت مکالمه هم در حالت با سیم و هم بدون سیم(بلوتوث و وایرلس) همه و همه با سیستم بی نقص active noise-cancellation برای حذف صدای اطراف، و Passive noise reduction که موجب کنترل و کاهش ورود و خروج صدا از بیرون و از داخل هدفون میشود، هدفون بیتس استودیو 3 را تمام عیار می کند.
  • ۰
  • ۰

گیمرهای حرفه ای به ابزارهای حرفه ای نیاز دارند. این ابزارها به دو دسته تقسیم می شوند، یکی سیستم حرفه ای با سخت افزارهای قدرتمند مانند مادربرد، پردازنده، کارت گرافیک و حافظه های پیشرفته که بتوانند سنگین ترین بازی ها را نیز با بالاترین نرخ فریم در ثانیه اجرا کنند. اما دومین دسته، ابزارهایی هستند که گیمرها مستقیما با آنها سروکار دارند، مانند صفحه نمایش، ماوس، صفحه کلید و هدست. گیمرها برای کنترل کامل در بازی نیاز دارند که خوب ببینند، سریع حرکت کنند و دقیق بشنوند. لاجیتک برای دقیق شنیدن، محصولی به نام G430 دارد که در نوع خود بی نظیر است. هدست G430 مخصوص گیمرها طراحی گردیده و در ساخت آن به کوچکترین نکات نیز توجه شده است. این هدست حرفه ای قابلیت پخش صدای 7.1 کاناله دالبی با کیفیت HD را دارد.

Related image

  • ۰
  • ۰

پاور بانک شیائومی 2C:

معرفی محصول:

همان طور که می دانید یکی از لوازم جانبی دیجیتال که امروزه بسیار کاربردی بوده و طرفداران خاص خود را دارد پاور بانک ها هستند چرا که در برخی موقعیت ها عدم دسترسی به نیروی الکتریسیته مشکلات زیادی را برای کاربران به وجود می آورد.

  • ۰
  • ۰

ظاهرا اپل بعد از معرفی جدیدترین مدل ایرپاد، همچنان قصد دارد به رونمایی از دیگر مدل‌های این محصول محبوب ادامه دهد. طبق ادعای مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، اپل بین سه‌ماهه چهارم ۲۰۱۹ و نخستین فصل ۲۰۲۰، از دو مدل جدید ایرپاد پرده‌برداری خواهد کرد. یکی از این مدل‌ها بار دیگر مشابه طراحی فعلی خواهد بود و به همین خاطر با برچسب قیمت مشابهی عرضه می‌شود، ولی در این میان یک مدل با طراحی کاملا جدید و البته قیمت بالاتر معرفی خواهد شد.

این تحلیلگر در گزارش خود به تفاوت‌های این دو مدل اشاره‌ای نکرده است. البته از مدت‌ها قبل شایعاتی در مورد پشتیبانی ایرپاد از قابلیت حذف صدای محیط، برد بیشتر و مقاومت در برابر آب منتشر شده ولی معلوم نیست که در مدل‌های جدید شاهد این ویژگی‌ها خواهیم بود یا نه.

پیش‌بینی‌های مینگ چی کو همواره بر اساس اطلاعاتی است که از طریق منابع مختلف به دست او می‌رسد و به همین خاطر رسانه‌های مختلف همواره گزارش‌های او را تا حد زیادی جدی می‌گیرند. ایرپاد همچنان یکی از پرفروش‌ترین ایربادهای کاملا بی‌سیم است و اپل بدون شک می‌خواهد این روند ادامه داشته باشد.

  • رضا حقی