لوازم جانبی موبایل و تبلت

بررسی و ارائه مشخصات لوازم جانبی موبایل و تبلت

لوازم جانبی موبایل و تبلت

بررسی و ارائه مشخصات لوازم جانبی موبایل و تبلت

بررسی و ارائه مشخصات لوازم جانبی موبایل و تبلت و معرفی بهترین محصولات موجود در بازار

  • ۰
  • ۰

با توجه به تنوع زیاد محصولات، انتخاب بهترین پایه نگهدارنده موبایل می تواند کار مشکلی باشد، در اینجا 15 مدل از برترین محصولات هولدر موبایل را معرفی می‌کنیم.

امروزه در دسترس بودن گوشی همراه اهمیت زیادی دارد. حتی هنگامی که مشغول رانندگی هستید می‌توانید از طریق GPS آدرس مقصدتان را مشاهده کنید و یا به تماس‌های اضطراری پاسخ دهید. با این وجود و با توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی، هنگام رانندگی نباید گوشی را در دست داشته باشید. رها کردن آن در قسمتی از کنسول خودرو نیز کار عاقلانه‌ای نیست چرا که هردو این کارها هم جان شما و هم جان بقیه رانندگان و مسافران را به خطر خواهد انداخت. خوشبختانه راه حل سومی به نام استفاده پایه نگهدارنده تلفن همراه وجود دارد که در عین حال که امنیت جان شما را حفظ می‌کند به شما امکان استفاده از گوشی را نیز می‌دهد. پایه‌های نگهدارنده به گونه‌ای طراحی و ساخته می‌شوند تا دستگاه شما را در موقعیتی مناسب و در نزدیکی میدان دیدتان نگه دارند. این پایه‌ها را اغلب می‌توان به دریچه‌های هوا یا بسته به نوع آن به شیشه جلو متصل کرد. پایه‌هایی که به دریچه هوا یا داشبورد متصل می‌شوند به راحتی قابل جداسازی هستند و علاوه بر این به چشم هم نمی‌آیند اما در طرف مقابل پایه‌های چسبان که به شیشه متصل می‌شوند هنگام جداسازی در بیشتر مواقع رد پای خود را روی شیشه برجای می‌گذارند و به همین دلیل برخی رانندگان از خرید آن‌ها صرف نظر می‌کنند، افزون بر این اکثر این نوع پایه‌ها با مرور زمان خاصیت چسبندگی ابتدایی خود را از دست می‌دهند و بلااستفاده می‌شوند.

هنگام خرید این نوع محصولات الزاما نباید به سراغ ارزان‌ترین گزینه موجود رفت، چرا که این مدل‌ها اکثرا کیفیت جالبی ندارند و در انتها به گوشی آسیب وارد می‌کنند. علاوه بر این باید به سایز و اندازه تلفنتان نیز توجه داشته باشید و پایه متناسب با آن را خریداری کنید. با توجه به انواع مختلفی که از پایه‌های نگهدارنده در بازار موجود است انتخاب مدلی که بهتر از همه پاسخگوی نیازهای شما باشد کار مشکلی است. به همین خاطر 15 مورد از بهترین پایه‌های نگهدارنده تلفن همراه را در ادامه برایتان آورده‌ایم که علاوه بر کیفیت مناسب، با اکثر گوشی‌های هوشمند نیز سازگار هستند.

 

فهرست عناوین مطلب:

  • پایه نگهدارنده موبایل و شارژر لوکسا2 مدل Cigar Clip
  • هولدر موبایل هویت مدل HV-H711
  • پایه نگهدارنده موبایل یوگرین LP117
  • هولدر موبایل هویت HV-H722
  • پایه نگهدارنده موبایل هوکو CA21
  • هولدر موبایل تسکو THL 1202
  • پایه نگهدارنده موبایل ریمکس RM-C20
  • هولدر موبایل ریمکس RM-CS101
  • پایه نگهدارنده موبایل یسیدو C11
  • هولدر موبایل ریمکس RM-C29
  • پایه نگهدارنده موبایل هوکو P6
  • هولدر موبایل هوکو CA18
  • پایه نگهدارنده موبایل ریمکس RM-C10
  • هولدر موبایل یسیدو C3

 

پایه نگهدارنده موبایل و شارژر لوکسا2 مدل Cigar Clip

پایه نگهدارنده لوکسا2 مدل Cigar Clip تنها یک پایه نگهدارنده نیست بلکه می‌توان با استفاده از آن گوشی را نیز شارژ کرد. این پایه به فندک خودرو متصل شده و دارای یک درگاه USB با قابلیت پشتیبانی از ویژگی شارژ سریع است. این پایه سازگار با تمامی گوشی‌های با صفحه نمایش بین 3.5 تا 6 اینچ است. پایه این محصول قابلیت تنظیم 360 درجه را دارد و سری آن را نیز می‌توان در 180 درجه مختلف تنظیم کرد. لوکسا2 با موفقیت توانسته دو محصول متفاوت از یکدیگر یعنی پایه نگهدارنده و شارژر فندکی را با هم ترکیب و محصول جدیدی ارائه دهد. تنها ایرادی که می‌توان به آن گرفت محل قرارگیری آن است که برخلاف سایر پایه‌های نگهدارنده در هنگام رانندگی در میدان دید راننده قرار نمی‌گیرد و از همین رو نمی‌توان هنگام رانندگی از آن استفاده کرد. البته محل قرارگیری آن بسته به محل قرارگیری فندک هر خودرو می‌تواند متفاوت باشد.

 

پایه نگهدارنده موبایل و شارژر فندکی لوکسا2 مدل Cigar Clip

هولدر موبایل داشبورد هویت مدل HV-H711

شرکت هویت شرکتی نام آشنا در حوزه تولید لوازم جانبی گوشی و کامپیوتر به شمار می‌آید که قبلا در مورد آن صحبت کرده‌ایم. پایه نگهدارنده HV-H711 یکی دیگر از محصولات با کیفیت هویت است. این پایه علاوه بر خودرو بر روی سطوح مختلف مانند میز و دیوار نیز قابل استفاده است. این نگهدارنده بوسیله نیروی مغناطیسی آهنربا قادر است تلفن همراه نگه دارد. گوشی‌های با صفحه نمایش 1 تا 7 اینچ در این پایه نگهدارنده قابل استفاده هستند. علاوه بر این سری آن نیز قابل تنظیم در چندین جهت مختلف است و می‌تواند گوشی را در جهت افقی یا عمودی نگه دارد.

 

پایه نگهدارنده موبایل هویت مدل HV-H711

پایه نگهدارنده موبایل یوگرین LP117

پایه نگهدارنده LP117 یوگرین با تمامی گوشی‌هایی که از صفحه نمایش 3.5 تا 5.7 اینچ بهره می‌برند سازگار است. علاوه بر این وزن گوشی نیز نباید بیش از 200 گرم باشد. این پایه قابلیت تنظیم به صورت 360 درجه را دارد و از همین رو می‌توانید گوشی را در هر زاویه‌ای که بخواهید قرار دهید. این محصول با استفاده از آهنرباهای نئودیمیم 52 که قدرتمندترین سری از این نوع آهنرباها به حساب می‌آیند، گوشی را حفظ می‌کند. نکته مهم در مورد این پایه، اندازه کوچک آن است که سبب می‌شود هنگام استفاده در خودرو فضای زیادی را اشغال نکند. همچنین سطح این نگهدارنده با استفاده از ژل سیلیکا پوشش داده شده تا از وارد آمدن هر نوع آسیبی مانند خط و خش به گوشی کاربر جلوگیری به عمل آید. استفاده از این ژل همچنین سبب شده سطح داشبورد خودرو یا دریچه‌های هوا نیز از آسیب مصون باشند.

 

پایه نگهدارنده موبایل یوگرین مدل LP117

هولدر موبایل هویت HV-H722

پایه نگهدارنده HV-H722 یکی دیگر از محصولات با کیفیت برند هویت است. این محصول از طریق یک پایه به سطحی که روی آن قرار دارد متصل می‌شود. قسمت نگهدارنده آن نیز از خاصیت مغناطیسی برخوردار است و می‌تواند انواع مختلفی از گوشی را نگه دارد. این قسمت قابلیت چرخش به صورت 360 درجه را دارد و این امکان را به شما می‌دهد تا هم به صورت افقی و هم عمودی از گوشی خود استفاده نمایید. این مدل از یک پایه فنری نیز بهره می‌برد که با استفاده از آن می‌توان گوشی را در حالت‌های مختلفی تنظیم کرد.

 

پایه نگهدارنده موبایل هویت مدل HV-H722

پایه نگهدارنده موبایل داشبورد هوکو CA21

پایه نگهدارنده CA21 تولید شده توسط هوکو طراحی متفاوتی نسبت به سایر رقبای خود در بازار دارد. این پایه بوسیله یک گیره گوشی را نگه می‌دارد و با تمام گوشی‌های با صفحه نمایش 3.5 تا 7 اینچ سازگار است. این گیره به خوبی قادر است گوشی را نگه دارد و در برابر تکان‌های خودرو نیز مقاوم است. پایه آن نیز مکش بالایی دارد و از جنس سیلیکون ساخته شده است. با توجه به طراحی متفاوت آن برخلاف سایر نگهدارنده‌ها کمتر به چشم می‌آید و طراحی داخلی خودرو را برهم نمی‌زند.

 

پایه نگهدارنده موبایل هوکو مدل CA21

هولدر موبایل تسکو THL 1202

تسکو یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید لوازم جانبی محصولات دیجیتال به حساب می‌آید. پایه نگهدارنده THL 1202 این شرکت ایرانی نیز جزو محصولات با کیفیت و قابل اتکا آن به شمار می‌آید. در ساخت این پایه از پلاستیک ABS استفاده شده که دوام و ماندگار بالایی دارد. این پایه قابل استفاده بر روی داشبورد و شیشه خودرو است. علاوه بر این بر روی سایر سطوح نیز می‌توان از آن استفاده کرد. سری نگهدارنده آن با استفاده از آهنربا گوشی را نگه می‌دارد و همچنین از قابلیت تنظیم 360 درجه نیز برخوردار است.

 

 

پایه نگهدارنده موبایل تسکو مدل THL 1202

پایه نگهدارنده موبایل داشبورد ریمکس RM-C20

ریمکس RM-C20 یکی از محصولات متفاوت در این لیست به شمار می‌آید. این پایه از ظاهر و طراحی متفاوتی برخوردار است که شباهت بسیار زیادی با یک دلفین دارد. این محصول قابلیت چسبندگی بسیار بالایی دارد و قابل استفاده بر روی شیشه و داشبورد خودرو است. ریمکس در ساخت آن از پلاستیک ABS و سیلیکون استفاده کرده است. همچنین این پایه قابل شستشو است و قطرات آب تاثیری بر خاصیت چسبندگی آن نخواهند گذاشت. علاوه بر این قسمت نگهدارنده آن نیز مانند سایر پایه‌ها از قابلیت تنظیم در 360 درجه مختلف برخوردار است. گوشی‌هایی با صفحه نمایش 3.5 تا 6 اینچ در این پایه نگهدارنده قابل استفاده هستند.

 

پایه نگهدارنده موبایل ریمکس مدل RM-C20 دلفینی

 

هولدر موبایل داشبورد ریمکس RM-CS101

پایه نگهدارنده ریمکس مدل RM-CS101 نیز مانند مدل بالا از طراحی متقاوتی نسبت به سایر پایه‌های نگهدارنده برخوردار است. این پایه از جنس سیلیکون نرم است و به دلیل خاصیت ضد لغزش خود به راحتی می‌توان آن را روی داشبورد خودرو قرار داد. این محصول همچنین به دلیل انعطاف پذیری بالای خود قادر است مدل‌های مختلف گوشی یا تبلت را نگه دارد. در هنگام استفاده از این پایه تنها می‌توان گوشی را در حالت افقی استفاده کرد و از همین رو برای استفاده از GPS یا برنامه‌های مسیریاب انتخاب بسیار خوبی است. علاوه بر این از RM-CS101 با استفاده از کابلی که به فندک خودرو متصل می‌شود، می‌توان برای شارژ گوشی نیز استفاده کرد.

 

پایه نگهدارنده موبایل ریمکس مدل RM-CS101

پایه نگهدارنده موبایل یسیدو C11

پایه نگهدارنده C11 یکی از جدیدترین محصولات شرکت یسیدو است. یکی از ویژگی‌های مهم این محصول سایز کوچک آن است که سبب شده هنگام استفاده در ماشین فضای کمی را اشغال کند. این پایه همچنین به گونه‌ای طراحی شده که کاربر برای متصل کردن یا جداسازی گوشی بتواند تنها با استفاده از یک دست این کار را انجام دهد. گیره نگهدارنده آن به صورت 360 درجه قابل تنظیم بوده و می‌تواند گوشی‌هایی با صفحه نمایش 3.5 تا 6 اینچ را به صورت افقی یا عمودی نگه دارد. C11 از جنس پلاستیک ABS ساخته شده و دوام و ماندگار بالایی دارد.

 

پایه نگهدارنده موبایل یسیدو مدل C11

هولدر گوشی داشبورد ریمکس RM-C29

پایه نگهدارنده RM-C29 با استفاده از نیروی مغناطیسی آهنربا می‌تواند گوشی‌هایی با اندازه 4 اینچ تا جدیدترین گوشی‌ها و تبلت‌های موجود در بازار با صفحه نمایش 10 اینچ را نگه دارد. اندازه بسیار کوچک و قابل حمل آن از نقاط قوت این پایه به حساب می‌آید و از همین رو می‌توان آن را نه تنها در خودرو بلکه در سایر سطوح نیز به کار گرفت. این پایه قابلیت تنظیم به شکل 360 درجه را دارد و می‌تواند گوشی را در هر زاویه دلخواه نگاه دارد. در ساخت این محصول از سیلیکون و آلیاژ آلومینیوم استفاده شده و از همین رو این پایه ضد زنگ و همچنین ضد خوردگی است.

 

پایه نگهدارنده موبایل ریمکس مدل RM-C29

 

پایه نگهدارنده موبایل داشبورد یسیدو C7

مدل C7 پایه نگهدارنده یسیدو اندازه بسیار کوچکی دارد و حجم کمی از فضای داخل کابین خودرو را اشغال می‌کند. گیره‌های آن قابل تنظیم هستند و می‌توانند گوشی‌ها را تا اندازه صفحه نمایش 6 اینچ نگه دارند. علاوه بر این سری آن نیز قابل تنظیم در 360 درجه مختلف بوده و می‌توان با تنظیم آن، گوشی را چه در حالت افقی و چه عمودی قرار داد. مواد به کار رفته در ساخت آن نیز از جنس پلاستیک ABS است که دوام و ماندگاری بالای آن را تضمین می‌کند. علاوه بر این، این مدل نیز مانند مدل C11 با یک دست به راحتی قابل استفاده است.

 

پایه نگهدارنده موبایل یسیدو مدل C7

 

هولدر موبایل هوکو P6

P6 هوکو ترکیبی از آلیاژ آلومنیوم، سیلیکون و پلاستیک ABS است. گیره آن قابل تنظیم در 360 درجه مختلف بوده و در ساخت آن از پلاستیک ضد لغزش استفاده شده تا قادر باشد گوشی را هنگام تکان‌های خودرو نگه دارد. این گیره تا 85 میلی‌متر قابل تنظیم است و می‌تواند گوشی‌هایی با صفحه نمایش 4 تا 6 اینچ را نگه دارد. این پایه از یک بازوی تاشو نیز استفاده می‌کند که با کمک آن می‌توان گوشی را در حالت‌های مختلفی نگه داشت. این پایه قابل استفاده بر روی سطوح مختلف اعم از داشبورد خودرو یا میز و همچنین شیشه است.

 

پایه نگهدارنده موبایل هوکو مدل P6

 

هولدر موبایل هوکو CA18

پایه نگهدارنده هوکو مدل CA18 یکی از محبوب‌ترین محصولات از نوع خود به شمار می‌آید. این پایه نسبت به سایر رقبا از طراحی کاملا متفاوتی بهره می‌برد و به لطف همین موضوع کاربردهای دیگری به جز نگه داشتن گوشی و تبلت را نیز دارا است. با استفاده از این محصول می‌توان بطری آب، کیف یا دیگر وسایل را به آن آویزان کرد؛ البته هوکو اعلام کرده حداکثر وزنی که این پایه قادر به تحمل آن است، 10 کیلوگرم خواهد بود. اما CA18 از پس انجام وظیفه اصلی خود نیز به خوبی بر می‌آید. این پایه، گوشی را با استفاده از نیروی مغناطیس نگه می‌دارد. هوکو در ساخت این محصول از آلیاژ آلومینیوم، سیلیکون و همچنین پلاستیک ABS استفاده کرده است. البته ذکر این نکته ضروری است که با توجه به طراحی این پایه، نمی‌توان آن را روی داشبورد یا شیشه جلویی خودرو نصب کرد و کاربرد آن بیشتر برای مسافرین صندلی عقب است.

 

پایه نگهدارنده موبایل هوکو مدل CA18

 

 

پایه نگهدارنده موبایل ریمکس RM-C10

پایه مدل RM-C10 ریمکس طراحی ساده و مختصر مفیدی دارد. این پایه بوسیله آهنرباهایی که درون آن تعبیه شده می‌تواند گوشی شما را نگه دارد. این پایه به دریچه‌های هوای خودرو متصل می‌شود. سری آن قابل تنظیم در 360 درجه متفاوت است. ریمکس در ساخت این نگهدارنده از پلاستیک ABS استفاده کرده که مقاومت و دوام بالایی دارد. این پایه قادر است گوشی‌هایی با صفحه نمایش 3.2 تا 6 اینچ را به طور ثابت نگه دارد. به دلیل کوچک بودن این پایه و همچنین استفاده از آهنربا در ساخت آن می‌توان به راحتی و با یک دست گوشی را به آن چسباند یا از آن جدا کرد. علاوه بر این فضای اتاق خودرو نیز بیش از حد شلوغ نمی‌شود.

Related image

هولدر موبایل یسیدو C3

C3 یکی دیگر از پایه‌های نگهدارنده تولید شده توسط شرکت یسیدو است. این مدل سازگار با گوشی‌های با صفحه نمایش 3.5 تا 6 اینچ است. جنس آن نیز از پلاستیک تقویت شده و بادوام ABS است، اما قسمت چسبان آن از جنس سیلیکون بوده که قابل شستشو با آب نیز هست. گیره این پایه قابل تنظیم به صورت 360 درجه است و با استفاده از آن می‌توان گوشی را در حالت‌های مختلفی استفاده کرد. این گیره از اندازه 55 میلی‌متر تا 88 میلی‌متر قابل استفاده است.

پایه نگهدارنده موبایل یسیدو مدل C3

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی